úterý 15. dubna 2014

Vítejte!

Tak vás tady všechny pěkně vítám!

Jmenuju se David, je mi 46 let, mám skvělou manželku Markétu a oba dva jsme věřící. Později se o nás jistě dozvíte víc.

Tento blog jsem založil proto, aby každý z vás mohl číst, co dělá Bůh v mém životě, v životech mých přátel a co chce dělat, když mu dáte možnost, i pro vás! Název blogu je inspirován Biblí. V ní Pán Ježíš říká: „Zloděj přichází, jen aby kradl, zabíjel a ničil; já jsem přišel, aby měly život — život v plnosti. (Jan 10,10 Bible21).

Jsme s Markétou docela obyčejní lidé. Nemáme žádný velký majetek, společenské postavení, nebo moc. Přesto máme ten Ježíšem zmiňovaný život v plnosti! Chceme zde o tom psát, aby každý čtenář viděl, jak může život věřícího člověka vypadat, co Bůh dělá, co bez jeho pomoci není možné a co může zažít každý člověk, který uvěří.

Budeme zde publikovat jak vlastní svědectví, tak i zajímavá kázání, odkazy na dobré rozhlasové pořady, nebo na inspirující videa. Modlíme se, aby tento blog byl pro čtenáře přínosem a pro nás radostí.

Bůh vám všem žehnej!

4 komentáře:

  1. Super, moc se těším na spolupráci! Vyjadřuju se naštěstí líp písemně, než ústně:) Bože, žehnej tomuto novému blogu i jeho čtenářům!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším! Snad nás bude Duch svatý inspirovat a něco tady vytvoříme!

      Vymazat
  2. Ahoj Davide, ahoj Markétko. "Mám skvělou manželku"...nezačíná to nádherně?! Těším se na další články. Už 11 let se spoléhám na Boha a jsem vděčná za dar víry v mém životě. Ještě si pamatuji, jak mi bylo předtím, kdy jsem v Boha nevěřila. Ta beznaděj, zoufalství, deprese, strach. Zato teď - i se třemi psychiatricky "nemocnými" dětmi zvládám život v klidu, v pohodě, s radostí a láskou. Denně děkuji za všechno, co život přináší a důvěřuji našemu Otci, protože vím, že mě nikdy nenechá na holičkách. Vím, že mi nenaloží víc, než jsem schopna unést. Vím, že mi v každé situaci dá dostatek síly, abych jí prošla v klidu a se ctí. Nic není nemožné pro toho, kdo věří. Děkuji, že JSTE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej u nás! Zrovna ty jsi pro nás oba úžasným svědectvím o tom, jak Bůh člověka proměňuje, buduje a vede. Už to, že ve své těžké situaci dovedeš ještě povzbuzovat druhé, rozdávat a investovat svůj čas, to je prostě úžasné, neuvěřitelné a obdivuhodné! Bůh ti dal opravdu nesnadné zkoušky do života. Ty ale procházíš jednu za druhou a připadá mi, že jsi čím dál lepším člověkem.
      Docela bych pochopil, kdyby se ti někdy chtělo být radši horší, ale mít jednodušší život. Ale to už bys nebyla ty!

      Vymazat

Předem děkuji za všechny komentáře. Prosím, vyvarujte se vulgarizmů, nebo komentářů urážejících něčí přesvědčení. Děkuji!